kwietnia 06, 2015

Mapa marzeń w 2015 roku

Fragment Mapy
 Moja pierwsza Mapa Marzeń powstała 10 lat temu. Wykonywałam ją podczas zajęć z psychologii i traktowałam bardziej jako ciekawe zajęcie plastyczne, niż narzędzie do kreowania przyszłości. Zadanie było jednak na tyle frapujące, że przyłożyłam się do niego starannie- spośród zebranych kolorowych wycinków z gazet dobierałam te, które najbardziej do mnie „przemawiały” i były odzwierciedleniem moich marzeń. Zdałam sobie wtedy sprawę, iż dopiero podczas tej pracy, tak naprawdę pochyliłam się nad tym, czego pragnę.  Okazało się wówczas, że pełne uświadomienie marzeń nie jest wcale takie proste, jak to się na pozór wydaje. 
Informacje na temat Mapy Marzeń zamieściłam już 24 marca 2014, jednak postanowiłam je ponowić w związku z pytaniami o najlepszy czas na stworzenie własnej Mapy (zwanej niekiedy Mapą Skarbów lub Umową z Losem).
Link do całości:
Wprawdzie czas na wykonanie mapy marzeń jest zawsze dobry, jednak są różne opinie na ten temat. Niektórzy wskazują pierwszy nów księżyca w znaku Barana, inni pełnię lub dzień urodzin, albo inną, równie ważną dla nich datę. Z energetycznego punktu widzenia najlepszy czas to nów księżyca. Jest on bowiem związany z wszystkimi rytuałami magicznymi, które wiążą się z nowymi przedsięwzięciami oraz wszelkim przyciąganiem- także szczęścia, miłości i dostatku. Działają one najsilniej właśnie w czasie, kiedy księżyca zaczyna przybywać.
W roku 2015 są to następujące dni: 

 
20 stycznia
19 lutego
20 marca
18 kwietnia
18 maja
16 czerwca
16 lipca
14 sierpnia
13 września
13 października
11 listopada
11 grudnia
 Mam nadzieję, że informacje zawarte w tekście okażą się przydatne i zachęcą do tworzenia własnych "Map marzeń". W razie potrzeby służę radą i pomocą. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger