stycznia 12, 2019

Prośba o wsparcie

Szanowni Państwo,
jeżeli nie macie kogoś, komu oddajecie 1%  lub przekazujecie darowiznę,  ośmielam się prosić o to we własnym imieniu.

Jest mi szalenie trudno pisać o sobie, gdyż wolę być postrzegana przez to, co robię; nie zaś przez to, na co choruję. Niestety, żeby móc funkcjonować w miarę normalnie i dalej działać, jestem zmuszona prosić o pomoc i wsparcie.

 Od lat choruję na stwardnienie rozsiane i były okresy, kiedy siedziałam na wózku inwalidzkim. Za każdym razem, gdy choroba pokazuje swoją siłę, staram się z nią walczyć. Walka wiąże się jednak z kosztownym leczeniem i ciągłą rehabilitacją. 

            Mam niewielką rentę, a dochód z książek starcza na jeden turnus rehabilitacyjny. To jednak zbyt mało, bym mogła dalej walczyć i dzielić się z Wami moją wiedzą. Tymczasem chcę nadal cieszyć Was kolejnymi książkami i rozmawiać podczas kolejnych spotkań.
Stąd też wynika moja prośba.

Jeżeli więc nie macie Państwo już osoby, której pomagacie lub zechcielibyście pomóc mi najdrobniejszą choćby kwotą, bardzo proszę o wsparcie.
Z góry dziękuję za każdy grosik.

Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym (ul. Domaniewska 50 A, 02-672 Warszawa)

Nr KRS:  0 0 0 0 2 7 0 8 0 9
(Cel szczegółowy: Koprowska-Głowacka, 4580)

Można również przekazać darowiznę na moją rzecz:
Nazwa odbiorcy:  Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Domaniewska 50A, 02-672 Warszawa
nr rachunków odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
tytuł wpłaty: Koprowska- Głowacka, 4580
   


Oto mój profil w Fundacji Avalon: Koprowska-Głowacka, 4580



 Jestem również członkiem Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego w Warszawie. 

Żeby zostać beneficjentem Fundacji Avalon, jak i Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego byłam zobowiązana przedstawić pełną dokumentację medyczną potwierdzającą moje schorzenia. Dopiero na jej podstawie mogłam podpisać Porozumienie, dzięki czemu otrzymałam subkonta. Uzyskane dzięki 1% oraz darowiznom pieniądze mogę przeznaczyć wyłącznie na leki, leczenie, rehabilitację oraz likwidację barier.
Tylko dzięki Wam wciąż mogę pisać, realizować cele i marzyć. Wciąż jeszcze marzyć...

Z całego serca dziękuję za zrozumienie i pomoc.
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger