grudnia 12, 2014

Prośba o 1%

Szanowni Państwo, już niedługo nadejdzie czas rozliczania podatku. 
Jeżeli nie mają jeszcze Państwo wybranej organizacji bądź osoby, której pragniecie przeznaczyć 1% podatku, to ośmielam się nieśmiało prosić.

Jestem chora na stwardnienie rozsiane (SM). Życie z tą nieuleczalną chorobą jest niezmiernie trudne, zaś leczenie i rehabilitacja są bardzo kosztowne. Tymczasem choroba coraz bardziej odbiera mi sprawność. W związku z tym zwracam się z ogromną prośbą do ludzi o wielkich sercach o 1% podatku. Moje subkonto znajduje się w Polskim Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego.

Nr KRS: 0 0 0 0 0 8 3 3 5 6, Cel szczegółowy: PLiR Anna Koprowska- Głowacka

*PLiR- Program Leczenia i Rehabilitacji

O mnie:
Zmagam się z kilkoma przewlekłymi chorobami, jednak to właśnie stwardnienie rozsiane całkowicie zmieniło moje życie. Wieloogniskowe uszkodzenie układu nerwowego, demielinizacja, porażenie spastyczne i niedowład czterokończynowy sprawiły, że musiałam zaakceptować postępującą niepełnosprawność. Bywają dni, kiedy nawet wykonywanie najzwyklejszych czynności sprawia mi trudność. Ostatnio SM uszkodził mi również słuch.
Mimo to staram się żyć z wiarą w spowolnienie schorzenia i z nadzieją na przyszłość. Choroba jest nieuleczalna i co gorsze nieprzewidywalna. Leki łagodzące jej objawy oraz rehabilitacja, ułatwiają mi funkcjonowanie i nieco zmniejszają dolegliwości. Wiąże się to jednak z dużymi kosztami, które znacznie przekraczają moje możliwości. Mimo to nie poddaję się i na przekór chorobie staram się nadal działać. Dewiza „PLUS ULTRA” (Wciąż dalej) nieustannie motywuje mnie do walki. Walczę więc, by każdy kolejny dzień nie był gorszy od poprzednich. Bywa, że przegrywam bitwy, lecz wojna trwa nadal. Mam nadzieję, iż nie poddam się do samego końca.

Dziękuję bardzo za wielkie serce, zrozumienie i pomoc.
Anna Koprowska- Głowacka

Jednocześnie dziękuję tym Wszystkim, którzy do tej pory wspierali mnie
i nadal wspierają w tej walce.




Można także dokonywać wpłat na subkonto w ramach darowizny na rachunek:
81 1440 1390 0000 0000 1569 1646. W tytule przelewu należy wpisać: PLiR Anna Koprowska- Głowacka.
(dane Towarzystwa: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Pl. Konstytucji 3/72, 00-647 Warszawa)

Więcej:
 oraz na stronie Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger