Potykając się można zajść daleko, nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.

(Johann Wolfgang Goethe)

W 2010 roku zdiagnozowano u mnie stwardnienie rozsiane. Z kobiety aktywnej zawodowo stałam się osobą niepełnosprawną z czterokończynowym niedowładem. Każdy dzień to dla mnie walka o tę część sprawności, która mi pozostała. Dewiza Karola V „PLUS ULTRA” (Wciąż dalej) jest moim mottem. Tylko dzięki Wam mogę iść wciąż dalej, podnosić się po każdej stoczonej bitwie i pisać – właśnie dla Was.

APEL

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wyróżnienie w konkursie poetyckim

W czerwcu wzięłam udział w IV edycji konkursu poetyckiego  prowadzonego przez PTSR.  27 lipca odbyło się posiedzenie jury, w którym zasiadali: Andrzej Zaniewski i Dorota Ryst. To właśnie wówczas wyłoniono laureatów. 
Jakże wielką niespodzianką dla mnie była otrzymana wiadomość, iż mój wiersz: "Dziecię marzeń" otrzymał wyróżnienie.  


 Wieczorek poetycki połączony z wręczeniem dyplomów odbędzie się jeszcze w sierpniu, w Warszawie. O ile przekorny los nie poplącze planów, będę miała okazję w nim uczestniczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz