listopada 29, 2022

Spotkanie w Trzebczyku

 

 22 listopada, dzięki zaproszeniu Pana Ireneusza Szczepańskiego miałam okazję  spotkałać się z dziećmi ze szkoły Podstawowej w Trzebczyku.

Zaprezentowałam im nie tylko swoją twórczość - dzieci miały możliwość zaznajomić się z moimi książkami, ale również opowiedziałam im o tym, jakie znaczenie dla każdego narodu ma zachowanie dziedzictwa regionalnego, do którego należą m.in. podania i legendy. 

Przy okazji przeczytałam im dwie legendy związane z regionem: z Chełmna i z Chełmży.

Wspomniałam także o tym, iż w każdej legendzie jest ziarnko prawdy i wspólnie odnaleźliśmy elementy historyczne w przeczytanych legendach. Na koniec dzieci narysowały ilustracje, które znajdą się w galerii szkolnej.
Podczas tego miłego spotkania był czas, by zachęcić dzieci do samodzielnych prób pisarskich. Wszak właśnie od takich prób rozpoczyna się droga każdego autora. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger