grudnia 07, 2019

Prośba o pomoc i wsparcie

Nazywam się Anna Koprowska – Głowacka.
Stwardnienie rozsiane, w tym 4-kończynowe niedowłady spastyczne, zaburzenia równowagi, przewlekłe bóle i współistniejące choroby: astma i skolioza, odbierają mi samodzielność. Ja zaś chciałabym być jeszcze choć w części samodzielna. 
Moja niepełnosprawność niestety wciąż postępuje. Tylko ciągła rehabilitacja i leczenie mogą nieco powstrzymać postęp choroby.
Niestety, nie mam na nie funduszy.
Zwracam się więc do Państwa z prośbą o wsparcie.
PROSZĘ, DODAJCIE MI SIŁ, BYM MOGŁA WALCZYĆ DALEJ!
Jeżeli ktoś zechce mnie wesprzeć w rehabilitacji, leczeniu i życiu, może to uczynić na dwa sposoby: 

Przekazując 1%
Fundacja Avalon
Nr KRS:  0 0 0 0 2 7 0 8 0 9
Cel szczegółowy: Koprowska- Głowacka, 4580

Przekazując darowiznę:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Domaniewska 50A,
02-672 Warszawa
nr rachunków odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
tytuł wpłaty: Koprowska- Głowacka, 4580

Z góry dziękuję za okazaną pomoc.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger