marca 02, 2019

Spotkanie w bydgoskim klubie "Orion"

27 lutego, w ramach „Salonu literackiego Oriona” w Bydgoszczy odbył się wieczór poezji i prozy. Zostałam na niego zaproszona nie tylko jako pisarka i poetka, ale również członkini Związku Literatów Polskich. Dziękuję Panu dr Dariuszowi Tomaszowi Lebiodzie za zaproszenie i prowadzenie tego niezwykłego dla mnie wieczoru. Wśród obecnych byli członkowie Związku Literatów Polskich.

Spotkanie przebiegło w wyjątkowej atmosferze, pełnej ciepła i życzliwości. Opowiedziałam o swojej drodze literackiej: od skromnych początków pisania opowiadań do szuflady, aż po dzień dzisiejszy, gdy mogę pochwalić się kilkoma nagrodami zarówno za prozę, jak i poezję. Przeczytałam jedną z baśni oraz kilka wierszy. Oczywiście, nie uniknęłam tematu choroby, która czasem utrudnia mi pracę twórczą, ale pozostawiliśmy ją w tle. O wiele ważniejsze były obecne działania oraz plany na przyszłość.

Jestem niezmiernie wzruszona tym spotkaniem, ponieważ był to jednocześnie mój debiut w Związku Literatów Polskich, do którego należę od listopada ubiegłego roku.Mam nadzieję, że moje działania twórcze nabiorą jeszcze rozpędu. 

Zdjęć chwilowo nie posiadam, więc zostawiam tylko informację o tym wydarzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger