maja 14, 2018

Artykuł w "Czasie Chełmna"

Jestem niezwykle wzruszona, że 4 maja 2018 roku ukazał się w „Czasie Chełmna” artykuł, pt. „Nie piszę do szuflady, tylko dla Czytelników”. Był to tekst, który nawiązywał do spotkania z uczniami Szkoły Podstawowej nr 2 w Chełmnie.

Pięknie dziękuję obecnej podczas spotkania Pani Dziennikarce za wnikliwe podejście do tematu i dostrzeżenie małych przesłań, które chciałam ująć podczas rozmów z uczniami.

Mam nadzieję, że choroba nie powstrzyma mnie przed dalszą pracą nad kolejnymi książkami. Prawdą jest bowiem, iż to Czytelnicy dają mi siłę do walki z moją zmorą, czyli stwardnieniem rozsianym. Tak, jak wspomniałam: Piszę właśnie dla Was i tylko Wasza obecność nie pozwala mi poddać się po przegranych bitwach. Wojna trwa i trwać będzie, póki sama mogę coś zrobić dla innych.
Dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger