lipca 23, 2020

Wiedźma urodzona, część 4

Jakie są Twoje największe zdolności?

 
W tej części zapraszam do dalszej zabawy. Czeka Cię pięć testów, z których każdy dotyczy innej zdolności parapsychicznej. Każda urodzona wiedźma ma doskonale rozwiniętą świadomość duchową oraz posiada wrodzone umiejętności. 
Nie zawsze ma świadomość ich siły, a czasem nawet istnienia. Pozostaje zatem tylko odpowiedź na pytanie, które z nich są rozwinięte najsilniej.
Testy są proste i można na nie odpowiedzieć tylko TAK lub NIE. Za każde TAK przyznaj sobie 1 pkt, NIE oznacza 0 pkt. Nie zastanawiaj się nad odpowiedziami, zaufaj intuicji. Następnie podlicz osobno każdy z testów. Te z nich, w których wyjdzie najwięcej punktów wskażą na Twoje największe predyspozycje.      

Jakie są Twoje największe zdolności?

TEST 1 – SNY PROROCZE
1.Uważam, że sypialnia to moja ostoja, moje sanktuarium.
2. Lubię rozwiązywanie zagadek i układanie puzzli.
3. Mam dużą wyobraźnię i lubię marzyć.
4. Zazwyczaj zapamiętuję sny.
5. Moje sny są wyraziste i kolorowe.
6. Pamiętam emocje towarzyszące snom.
7.  Zdarza się, że mimo długiego snu budzę się zmęczona lub wyczerpana. 
8. Czasami śnią mi się wydarzenia z innych czasów i miejsc. 
9. Kiedy zapadam w sen w głowie pojawiają mi się obrazy, które nie mają nic wspólnego z wydarzeniami dnia.
10. Miewam sny, które później spełniają się w rzeczywistości.
11. Bywa, że sny wpływają na moje postępowanie w ciągu dnia.
12. Moje niezwykłe sny są często bardziej przejrzyste niż te zwyczajne.
13. Lubię pracę z symbolami – często wskazują mi rozwiązania, na które nie wpadłabym bez ich sugestii. 

14. Miewam świadome sny.
15. Czasami latam we śnie.
16.  Miewam sny, w których unoszę się ponad własnym ciałem. 
17.  Czasami spotykam we śnie inne istoty, np. duchy, anioły, itp.
18. Bywa, że budzę się gwałtownie wystraszona lub przejęta, choć nie pamiętam snu. 
19. Mam zwyczaj zastanawiać się nad sensem snu. 
20. Prowadzę dziennik snów.       

TEST 2 – JASNOSŁYSZENIE
1. Kiedy zapadam w sen słyszę jak ktoś woła moje imię.
2. Czasami słyszę swoje imię wypowiadane na jawie nawet wtedy, gdy nikogo nie ma w pobliżu.
3. Kiedy spotykam się ze znajomymi nieraz wiem, co chcą powiedzieć, zanim to zrobią.
4. Często dzwoni mi w uszach lub mam wrażenie, że są zatkane.
5. Bywa, że słyszę głosy bliskich nawet, gdy są nieobecni.
6.  Zdarza się, że jakiś głos podpowiada mi tekst lub odpowiedź, zanim zdążę się nad nimi zastanowić.
7. Niekiedy  przez myśli przebiegają mi słowa albo całe wypowiedzi, które później słyszę od innych.
8. Czasem mam wrażenie, że słyszę myśli innych ludzi.
9.  Kiedy coś mnie dręczy mam wrażenie, jakby ktoś próbował mnie uspokajać.
10. Bywa, że czyjeś imię utkwi mi w głowie na cały dzień. Później okazuje się, że ta osoba kontaktuje się ze mną.
11. Nieraz słyszę czyjś głos, który płynie jakby z daleka. Później okazuje się, że ta osoba zachorowała lub odeszła.
12. Niekiedy w mojej głowie pojawiają się piosenki, które gdzieś kiedyś słyszałam.
13. Czasami słyszę podpowiedzi albo nawet gotowe rozwiązania zleconych mi zadań.
14. Zwykle słucham swojego „wewnętrznego głosu”.
15. Czasami przypadkowo wypowiedziane przez kogoś słowo okazuje się kluczem do rozwiązania mojego problemu.
16. Bywa, że przed zaśnięciem słyszę cichą muzykę, której nie potrafiłabym zlokalizować.
17. Czasami przypominają mi się słowa wypowiedziane dawno temu przez bliskie mi osoby.
18. Niekiedy mam wrażenie, że słyszę przepływające w pniu drzew soki albo puls ziemi. 
19.  Miewam odczucia, jakby cały świat chciał przekazać mi jakąś wiadomość.
20.  Najlepszym sposobem na odpoczynek są dla mnie odgłosy przyrody.   
                     
TEST 3 – WSPÓŁODCZUWANIE
1. Odczuwam stan emocjonalny ludzi, z którymi się spotykam.
2. Inni ludzie potrafią wpłynąć na mój nastrój. 
3. W tłumie czuję się niepewnie. Mam wrażenie, że mój umysł przepełniają setki myśli.
4. Spotkaną osobę oceniam po emocjach, jakie we mnie wywołuje.
5. W pomieszczeniach wyczuwam panujące w nich energie.
6.  Są takie miejsca, z których mam ochotę jak najszybciej uciec.
7.  W szpitalach odczuwam ogrom bólu, cierpienia i smutku.
8.  Nie lubię poufałych gestów od ludzi, z którymi nie rezonuje moja dusza.
9. Niektóre stare przedmioty lub ubrania wywołują u mnie niechęć lub dziwne uczucia. 
10. Wyczuwam  gęstniejącą atmosferę i wiem, kiedy wybuchnie kłótnia.
11.  Przed emocjonalnymi wydarzeniami odczuwam napięcie w rejonie splotu słonecznego.
12. Potrafię  wczuć się w stan emocjonalny drugiej osoby.
13. Wyczuwam  nie tylko emocje, ale też choroby innych ludzi.
14. Łatwo  zranić moje uczucia.
15.  Szybko się wzruszam, łatwo doprowadzić mnie do łez.
16.  Potrafię swoim nastawieniem wpłynąć na zachowanie innych ludzi.
17.  Czuję nastawienie osoby, z którą rozmawiam nawet wówczas, gdy skrzętnie ukrywa uczucia.
18. Doskonale czuję się w ulubionych miejscach lub na łonie przyrody, gdzie nie jestem bombardowana emocjami innych. Wtedy odpoczywam. 
19. Są takie miejsca, w których czuję nagromadzone przez lata emocje.
20. Staram się unikać sporów. Nawet jeśli nie biorę w nich udziału, czuję jak tracę energię i siły. 

TEST 4 – JASNOWIDZENIE
1.  Miewam przeczucia, które później się sprawdzają.
2.  Bywają dni, kiedy mam wrażanie, jakby coś miało się wydarzyć.
3. Kocham miejsca wypełnione słońcem lub jasnym światłem. 
4. Często stosuję wizualizację. 
5. Kiedy  muszę się czegoś nauczyć, wolę to najpierw zobaczyć a nie tylko usłyszeć. 
6. Jestem wzrokowcem.
7.  Mam wrażenie, że mogę zrozumieć bliską osobę albo zwierzę po prostu patrząc mu w  oczy.
8. Uważam, że oczy są zwierciadłem duszy.
9. Nie  ufam ludziom, którzy podczas rozmowy nie patrzą mi w oczy.
10. Kiedy zamykam oczy, potrafię za pomocą wzroku duchowego patrzeć na rzeczywiste obrazy.
11. Miewam uczucia „deja vu” (wrażenie, że coś już już się wydarzyło).
12.  Czasami dostrzegam aurę wokół ludzi i zwierząt.
13.  Zdarzają się sytuacje, gdy widzę, co zdarzyło się w danym miejscu w innym czasie. 
14.  Mam przebłyski zdarzeń i wspomnienia z poprzednich wcieleń. 
15.  Kiedy patrzę na człowieka, mam czasem wrażenie, że widzę sceny z jego życia.
16. W niektórych miejscach, np. w szpitalach, na cmentarzach itp. mam wrażenie, że widuję przemykające cienie. 
17.  Przeżyłam wizję jasnowidzenia będąc w pełni świadoma otoczenia.
18.  Zdarza mi się dostrzegać energie (byty, duchy) w różnych miejscach. 
19.  Lubię stosować różne rytuały i używać niecodziennych akcesoriów.
20.  Niektórzy ludzie twierdzą, że potrafię „wykrakać” jakieś zdarzenie.   

TEST 5 – ZDOLNOŚCI DYWINACYJNE
 1. Uważam się za osobę refleksyjną i spokojną.
2.  Kocham wszystkie zwierzęta, ale do kotów mam wielką słabość.
3. Kiedy  muszę wstać, często budzę się na krótko przed dzwonkiem. 
4. Byłam u wróżki lub wróżę sobie sama.
5.Wróżę sobie przy nadarzających się okazjach, np. w Andrzejki.
6. W  dzieciństwie bawiłam się obrączką zawieszoną na nitce.  
7. Silnie  odczuwam zmiany faz księżyca.
8. Moja  wrażliwość zwiększa się podczas nowiu i pełni. 
9.  Miewam  złe przeczucia związane z miejscem, osobą lub sytuacją, które okazują się rzeczywiste.
10. Niekiedy przeczuwam niespodziewane zachowania ludzi lub niebezpieczne manewry kierowców i podświadomie unikam zderzeń lub ryzykownych sytuacji  
11. Czasami kierowana impulsem coś powiem, zanim to przemyślę.
12. Decyzje wolę podejmować szybko. Im dłużej się zastanawiam, tym częściej do głosu dochodzą wątpliwości. 
13. W życiu kieruję się intuicją.
14. Są takie sytuacje w życiu, kiedy jestem czegoś pewna. Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale po prostu „wiem, że tak będzie”.
15.  Kiedy kupuję książkę, biżuterię lub inny przedmiot kieruję się instynktem.
16.  Niektóre kamienie przyciągają mnie do siebie. Od razu mam ochotę wziąć je do ręki.
17. Interesuje mnie symbolika roślin, przedmiotów, kolorów, kryształów, itd.
18. Odczuwam energię żywiołów.
19. Lubię oglądać karty tarota itp., fascynują mnie i intrygują.
20. Uważam, że całe życie jest magią.  


PODSUMOWANIE
Każda odpowiedź TAK to 1 pkt. Każda odpowiedź NIE to 0 pkt. Dodaj punkty i sprawdź w jakich dziedzinach uzyskałaś najwyższą notę. Otrzymasz pięć różnych wyników, choć mogą być do siebie bardzo zbliżone. Wskazują one na dominujące  zdolności urodzonej wiedźmy.
0 - 9 punktów
Nie martw się. Nie oznacza to, że nie masz zdolności. Jesteś po prostu osobą twardo chodzącą po ziemi. Nie zwracasz uwagi na podszepty intuicji lub nie wierzysz w ich istnienie. Możesz to zmienić, jeżeli otworzysz się na postrzeganie pozazmysłowe i od czasu do czasu oderwiesz się od logicznego myślenia.

10 - 15 punktów
Masz kontakt z intuicją i czasem podświadomie wykorzystujesz swoje umiejętności. Kłopot w tym, że nie do końca w nie wierzysz lub nie zdajesz sobie z nich sprawy. Skup się na najbardziej odpowiadającej ci dziedzinie i zacznij poszerzać swoją wiedzę. Efekty cię zaskoczą i to bardzo szybko.

16 - 20 punktów
Jesteś w 100% urodzoną wiedźmą i to w pełni świadomą swoich umiejętności. Często korzystasz ze swoich darów, czasem nawet instynktownie. Traktujesz je jak coś oczywistego; coś, z czym przyszłaś na świat. Jesteś w stanie bez trudu opanować każdą dziedzinę wiedzy i sięgnąć po to, czego pragniesz. 
W ten sposób nasza zabawa dobiegła końca. Mam nadzieję, że testy sprawiły Wam choć trochę przyjemności. 
Życzę powodzenia na ścieżkach życia.
Anna  Koprowska – Głowacka            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger