lipca 29, 2020

Medal Jerzego Sulimy - Kamińskiego w uznaniu zasług dla kultury Pomorza i Kujaw

Nagroda dla Anny Koprowskiej- Głowackiej
Wprawdzie rok 2020 z pewnością zostanie zapamiętany jako rok, w którym koronawirus pokrzyżował wszystkie plany, znajduję w nim kilka jasnych punktów. Najjaśniejszym jest otrzymana przeze mnie nagroda.

Pomorze i Kujawy


         Od 2009 roku na rynku pojawiło się 16 moich książek. 14 z nich było związanych z województwami kujawsko – pomorskim, pomorskim oraz zachodniopomorskim. Za kilka z nich otrzymałam wyróżnienia i nagrody, w tym na targach książki. Jednak to nagroda z 2020 roku okazała się wyjątkowa.
Nagroda dla Anny Koprowskiej- Głowackiej


Kapituła Związku Literatów Polskich Oddział Bydgosko – Toruński uhonorowała mnie medalem w uznaniu zasług dla kultury Pomorza i Kujaw.




Medal, który jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem


         Medal Jerzego Sulimy – Kamińskiego jest przyznawany i wręczany za zasługi dla kultury regiony Pomorza i Kujaw w rocznicę śmierci pisarza od 2006 roku przez Strażników Medalu. Laureatami tego prestiżowego wyróżnienia byli wybitni ludzie tego regionu. W 2020 roku miałam zaszczyt dołączyć do tego grona.
Bluzeczka ze srebrnym drzewkiem oraz spodnie kupione w Bonprix

     

Wprawdzie nie mogłam osobiście uczestniczyć w uroczystości wręczenia nagród w Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, lecz otrzymałam medal i dyplom od Prezesa Związku Literatów Polskich .

        
Zamieszczam ten post jako wspomnienie tego wspaniałego dnia. To dla mnie ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszej pracy.

To ogromne wyróżnienie. Bardzo dziękuję!
 
nagroda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger