lutego 24, 2020

Dziewczynka z eSeMem "Pod wspólnym prarasolem"

7 lutego w Sali Rycerskiej Starego Ratusza we Wrocławiu odbyła się uroczysta premiera książki „Pod wspólnym parasolem”, do której i ja dołożyłam swoją małą cegiełkę w postaci opowiadania „Dziewczyna z… eSeMem”.
Książka powstała w ramach projektu objętego patronatem Prezydenta Wrocławia Jacka Sutryka oraz przy wsparciu Alicji Chybickiej.
Niestety, z przyczyn zdrowotnych nie mogłam być obecna na tej wspaniałej uroczystości. Bardzo żałuję, ale niestety stwardnienie rozsiane bywa nieprzewidywalne. 

 
Dzisiaj dotarła do mnie paczka, a w niej 5 egzemplarzy książki „Pod wspólnym parasolem”, w której znajduje się 7 wywiadów, 19 wierszy i 33 opowiadania osób niepełnosprawnych i ich opiekunów. Pozycję tę polecają: Anna Dymna (Fundacja Mimo Wszystko) i Jurek Owsiak (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy).
Ponadto otrzymałam również podziękowanie od Pani Doroty Feliks, Dyrektor Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego) za pracę włożoną w powstanie książki.

Dziękuję z całego serca i mam nadzieję, że ten mój mały wkład będzie jednym z wielu promyków słońca, które przyświeca nam wszystkim.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger