stycznia 05, 2020

Prośba o pomoc

Jak co roku ośmielam się prosić tych, którzy zechcą mnie wspomóc o 1% podatku na rehabilitację i leczenie. Mam stwardnienie rozsiane postępujące z 4- kończynowym niedowładem oraz ogromną spastycznością. Choroba jest nieuleczalna i odbiera mi sprawność. Za wszelką cenę staram się walczyć o każdy dzień i miesiąc, żeby nadal funkcjonować zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Żeby całkowicie nie stracić władzy nad kończynami, mowy oraz innych funkcji życiowych, potrzebna jest ciągła rehabilitacja oraz leczenie. Niestety, są to koszty, które są dla mnie niewyobrażalne. Do tego dochodzi walka z chorobami współistniejącymi.

Z góry dziękuję Wszystkim i każdemu z Osobna za każdy grosik z 1% czy darowizny, za każde dobre słowo i myśl.

DANE DO 1%
Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym (ul. Domaniewska 50 A, 02-672 Warszawa)
Nr KRS: 0 0 0 0 2 7 0 8 0 9 (Cel szczegółowy: Koprowska-Głowacka, 4580)

DAROWIZNA:
nazwa odbiorcy: Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Domaniewska 50A, 02-672 Warszawa
nr rachunków odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
tytuł wpłaty: Koprowska- Głowacka, 4580


Tylko dzięki Waszej pomocy wciąż jestem w stanie pisać, spotykać się z Czytelnikami i rozmawiać – nawet w sytuacjach, gdy jest mi ciężko. Chcę jeszcze podzielić się z Wami moją wiedzą, pomysłami, zainspirować młodych ludzi do działania, a przewlekle chorych do realizowania swoich pasji (chociażby na tyle, na ile pozwala stan zdrowia). Sama musiałam zrezygnować z wielu aktywności, ale staram się nie poddawać, choć czasami jest to bardzo trudne.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za każdy przejaw życzliwości.

1 komentarz:

  1. Kochanie życzę powodzenia a przede wszystkim zdrowia, ją też choruje od wielu lat i ciągle nie mogę pogodzić z chorobą, cierpię z powodu bezsilności Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger