października 29, 2018

Zachody słońca - zdjęcia



1
Jak już wspominałam uwielbiam robić zdjęcia. Nie mam wprawdzie żadnego wypasionego aparatu – jestem posiadaczką cyfrówki SONY 20.1, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by fotografować to, co w danej chwili zwróci uwagę lub zachwyci.

Osobiście najbardziej lubię fotografować przyrodę, zjawiska pogodowe, dzieła sztuki, zabytki i widoki. Jednym z moich ulubionych tematów są zachody słońca. Mam ich w kolekcji pewnie ponad sto, jednak żadnego z nich nie zamierzam usuwać. Wprawdzie Antoine de Saint – Exupery w „Małym księciu” pisał: Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca…”, jednak dla mnie zachody słońca są chwilą magii i obietnicą kolejnego dnia.


W tym poście nie będę pisała. Pokażę Wam kilka zdjęć, na których jest zachód słońca nad morzem. Jeżeli komuś spodoba się jakaś fotografia, proszę o kontakt. Z przyjemnością prześlę zdjęcie w pełnej wielkości, gdyż te zostały zmniejszone na potrzeby bloga. 

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger