lutego 21, 2019

Konkurs z "Legendami Ziemi Chełmińskiej"


Czas na kolejny konkurs! 

Z okazji Międzynarodowego Dnia Dziedzictwa Językowego, który przypada na 21 lutego, mam dla Was konkurs. Można w nim wygrać moją ostatnią książkę wydaną przez Wydawnictwo Region: „Legendy chełmińskie. Podania z Ziemi Chełmińskiej, Lubawskiej i Michałowskiej”.

Jest to 260 stron, na których znajdziecie legendy i podania z następujących powiatów: brodnickiego, chełmińskiego, działdowskiego, golubsko – dobrzyńskiego, grudziądzkiego, iławskiego, nowomiejskiego, toruńskiego i wąbrzeskiego. Całość ozdobił pięknymi ilustracjami Pan Józef Olszynka, a książkę wydało gdyńskie wydawnictwo Region, z którym współpracuję od 10 lat.

Żeby zdobyć książkę wystarczy udzielić odpowiedzi na trzy pytania i przesłać je w prywatnej wiadomości poprzez mój fanpage na facebooku. Proszę Was, nie piszcie ich w komentarzach, żeby dać szansę innym. Spośród osób, które udzielą prawidłowych odpowiedzi, wylosuję jedną. Otrzyma ona ode mnie książkę z dedykacją i... małą niespodzianką.

Zainteresowanych zapraszam na fanpage, gdzie zamieściłam pytania. Mam nadzieję, że nie okażą się zbyt trudne. :) 

 

Konkurs kończy się w piątek o północy.
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Anna Koprowska-Głowacka , Blogger